Умови надання послуг

ДП “Служба ремонту” надає послуги з ремонту приміщень для фізичних і юридичних осіб, починаючи від заміни розетки  у офісі, чи крана у ванній кімнаті, і до комплексного ремонту квартир, офісу чи будинку.


Всі види послуг, що надаються умовно поділені на три категорії:

  • дрібний “разовий” ремонт (сантехнічні, електричні, столярні, та інші роботи) – послуги, які мають чітко визначену ціну та тривалість виконання.

  • комплексний ремонт – виконання багато-численних операцій різних спеціальностей на одному об'єкті, починаючи з створення дизайн-проекту, перепланування кімнат, залиття нових стяжок..., і до встановлення шторних карнизів, завезення меблів, декорування інтер'єру.
    Такий вид послуги потребує попереднього дослідження, замірів, та складання детального кошторису.

  • VIP-сервіс  - послуги для клієнтів, що мають підписані угоди на тривалий термін, і за рахунок цього отримують певні привілеї при обслуговуванні.

Ви можете зробити замовлення ремонтних робіт в ДП “Служба ремонту” за допомогою електронної форми представленої на нашому сайті, або за допомогою телефону.
При замовленні необхідно максимально точно охарактеризувати суть ремонту, та вказати всі чинники, які можуть вплинути на складність та час виконання робіт (доступ до об'єкту, його стан...).
Мінімальна вартість виклику майстра в межах м. Львова складає 150 грн.  Для клієнтів, що проживають за межами міста, додатково нараховуються транспортні витрати . 

На попередньо узгоджений день і час, до Вас на об'єкт прибуває наш майстер для виконання замовлення.

При прибутті на об’єкт:

  • майстер передає Вам екземпляр бланку замовлення для ознайомлення.
  • у разі відсутності зауважень, щодо переліку робіт у бланку замовлення, підпишіться будь-ласка у відповідному полі документу
  • один підписаний екземпляр замовлення залишається у майстра, інший у Вас.

Майстрові категорично забороняється починати роботи на об’єкті без оформлення всієї необхідної документації .

Якщо в процесі виконання робіт нашим майстром, у Вас виникла необхідність у виконанні інших, додаткових робіт, то їх виконання може бути здійснено лише після узгодження із менеджером по замовленнях.

Майстрові заборонено виконувати роботи не вказані у замовлені, без попереднього узгодження із менеджером.
Просимо Вас не проводити відповідних домовленостей із майстром, оскільки, в іншому випадку, ми не надаємо гарантій за виконану роботу, яка відсутня у замовлені та не несемо відповідальність за усі наслідки, та випадки, які можуть виникнути внаслідок її виконання.

Роботи на об'єкті проводяться виключно у присутності Замовника або його представника, який підписав замовлення.

Після завершення виконання робіт згідно замовлення, огляньте  якість виконаних робіт та їх повноту відповідно до замовлення.

Якщо до виконаних робіт у Вас є обґрунтовані зауваження і вони підлягають усуненню, вкажіть на них майстрові, тоді:

  •  при наявності часу майстер усуває їх на місці
  • якщо на їх усунення не вистачає виділеного часу, тоді наш менеджер, або продовжить термін перебування майстра на об'єкті, або узгодить з Вами інший час.

При відсутності зауважень до виконаних робіт, підпишіть акт приймання-здачі робіт, та розрахуйтесь з майстром згідно суми вказаної у акті приймання-передачі (бланку замовлення).

Зберігайте акт приймання-здачі робіт, оскільки він одночасно є нашими гарантійними зобов'язаннями за виконані роботи.
При виникненні гарантійного випадку, усунення недоліків відбудеться за наш рахунок.


ВАЖЛИВО!        Просимо завчасно забезпечити нормальний доступ майстра до об'єкту ремонту, оскільки майстру заборонено це здійснювати самостійно (наприклад проводити демонтаж чи пересування меблів, тощо).

У разі виявлення обставин раніше не повідомлених Вами при замовленні послуги, які можуть призвести до неможливості виконання замовлення, або суттєвого збільшення часу на його виконання (більше 15 хв.), майстер повідомляє про це Вас та своє керівництво.

Якщо усунення обставин, які змінюють час виконання замовлення, є не можливим, суттєвим або тривалим, то майстер не приступає до виконання робіт вказаних у замовленні, або певної частини.
При цьому Вам надається для підписання акт про відмову у виконанні замовлення, з причин незалежних від майстра.
У разі Вашої відмови підписати даний акт, майстер підписує акт одноосібно з приміткою (клієнт від підпису відмовився.)
В акті про відмову майстер зазначає обставини, які спричинили відмову від виконання робіт.

У разі неповного виконання робіт, через вище вказані обставини, майстер вносить в акт виконаних робіт відповідні записи з вказанням об’єму невиконаних робіт та їх причин, та вказує належну до сплати суму.

За таких обставин, менеджер ДП “Служби ремонту” узгодить з Вами наступне:

  • Запропонує іншу дату та час виконання робіт, після усунення Вами обставин, які завадили виконанню робіт
  • Майстер виконає роботи (якщо це можливо) з врахуванням додаткових витрат часу, внісши при цьому відповідні зміни в замовлення і підписані повторно клієнтом.

Крім цього, майстер може ініціювати відмову від виконання замовлення у випадках:

  • Обставини виконання робіт не відповідають вказаним обставинам у замовленні (інша висота стелі, неможливість доступу до об’єкту ремонту, не відключається постачання води чи електроенергії на об'єкт…)
  • Якщо на об’єкті наявні обставини, про які раніше не повідомлялось клієнтом, і які роблять виконання робіт суттєво не комфортними (приміщення затоплене, загазоване, існують зовнішні чинники небезпеки…)
  • Якщо в процесі виконання робіт майстром можливе пошкодження майна клієнта, або виникнення небезпечної ситуації
  • Якщо клієнт або його представники поводяться неадекватно та агресивно, є в нетверезому стані, або під дією наркотичних речовин, або свідомо провокують конфлікт із майстром.

Клієнту може бути відмовлено від прийняття замовлення менеджером у наступних випадках:

  • Клієнт робить замовлення у нетверезому стані, і не може чітко пояснити суть і предмет ремонту

  • Клієнт грубить менеджеру по замовленню, свідомо провокуючи конфліктну ситуацію

  • Клієнт занесений у «чорний список» Служби Ремонту.

ВАЖЛИВО!       З метою уникнення ситуацій із відмовою у виконанні Вашого замовлення, просимо детально повідомляти менеджера по замовленнях про всі можливі обставини, які можуть завадити майстру у виконанні робіт.
Якщо Вам важко усунути самостійно вказані обставини, то після їх дослідження нашим майстром (виїзд майстра для проведення такого обстеження вартує 50 грн.), ми проведемо їх самостійно, включивши відповідну суму компенсації у Ваше замовлення.

Всі ціни на послуги, які Ви бачите на нашому сайті - БЕЗ ПДВ.

Дякуємо за розуміння і співпрацю!